Tilbake til hovedsiden
Nyheter
· hovedsiden
· mediablikket
· nyhetsarkiv
· overganger NY!
· feeds [+]
· spillerkabalen
· debatt [+]
Brann-snakk
Off Topic
Sesongen
· kampfakta & terminliste
· tabellen
· royal league
· statistikk [+]
· månedens spiller
· brann 2
· tidligere sesonger
Klubben
· klubbfakta
· historien
· spillerne [+]
· brann stadion
· samlestats
Supporter
· billetter & info
· brannquiz
· mailinglister
· nystemten
Spesial
· tabelltipping
· bakgrunner
· bilder
· lenker
· visste du...
News in English
Aalesund 1 Brann 3 - Exit Royal League - Brann share points with Tromsø - Vålerenga 2 Brann 1 - Brann 2 - Molde 0

[ English Section ]
Sitatet
- Det vet jag inte. Vi får se vad som händer de närmaste dagarna.

Tobias Grahn på spørsmål om han spiller mot Brann i morgen.

» Flere sitater
RSS Feed

 
  [ Brann | Off Topic | hjelp ]
 Nytt tema  |  Diskusjonsforside  |  Gå til tema  |  Søk  |  Logg Inn/Registrering   Forrige melding  |  Neste melding 
 Re: CATO GUNTVEIT!
Forfatter: GhostDog 
Dato:   18.04.2005 22:47

Brann tapte kampen på grunn av to ting. Spissene scoret ikke nok mål og forsvarsrekken gjorde ikke jobben sin på scoringene.
At Opdal gjorde noen småtabber fikk ikke konsekvenser denne kampen, men Guntveit har fortsatt problemer som back og som i fjor som i år så holder jeg ham til å være en av de svakeste i startoppstillingen. Ikke for å henge ut Guntveit, men jeg synes ikke han er trygg nok som back, ble tidligere her poengtert at der ikke var noen backup når Holm hadde brukt Guntveit som rundingsbøye, men så er det vel hans egen feil at han velger å satse allt på et kort og selge seg når han kom alene mot Holm.. Kunne valgt å følge ham ned mot dørlinjen istedet for å satse allt på et kort. Men i kampens hete skal en jo gjøre valg, noen ganger funker det - andre ikke.

At Winters og Andresen ikke er i sin beste form er vel ikke noen bombe, den som har innbillt seg at de begge skulle entre banen like god som de var før skade har vel hatt for store forhåpninger.. Klart det tar tid å komme tilbake. Spørsmålet om man skal gi Miller mer spilletid eller ikke er nå en gang Mjelde sin vurdering. Winters trenger kamptrening, det samme gjør Andresen, men jeg er nok enig i dem som vil gi Miller litt mer tid enn 15 minutter hver kamp. En annen ting er at når han kommer inn så blir han løpende i mellom store deler av tiden, kanskje kommer det av at han har så mye han vil vise og så liten tid, eller så er han litt "dimlete".
Var en del anledninger det ble håpløst tynt inne i boksen, Miller stoppet opp løpene etter å ha avlevert ballen til MK og da ble det 4 mot 1 og lett for ViF og forsvare seg.

Det mest positive med hele kampen er at der var mye mer svung over lagets innsats på borte enn de fleste kampene i fjor. Årets sesong kan by på mange artige kamper - selv om Brann skulle tape et par utav de. Virker som mange lag virkelig har fått forsterket stallen sin i løpet av vinteren.
Så denne kampens resultat er ikke noe å grine over, sesongen er ung og ViF skal få blø på staddaen..

---A mind is like a parachute. It doesnt work if it not open---
Frank Zappa

 Svar på denne meldingen  |  Forum liste  |  Flat visning   Nyere tema  |  Eldre tema 

 Tema Forfatter  Dato
 CATO GUNTVEIT!  ny
Bedshaped_ 17.04.2005 22:05 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Buck 17.04.2005 22:10 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
bitta 17.04.2005 22:18 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Langhår 17.04.2005 22:25 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
pekk 17.04.2005 22:39 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
TifoBrann 17.04.2005 23:11 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Yngve 17.04.2005 23:21 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
posemedsnopi 18.04.2005 00:03 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Richard 18.04.2005 02:42 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
jako 18.04.2005 11:11 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
BigHansa 18.04.2005 11:28 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Straume 18.04.2005 15:21 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
jako 18.04.2005 18:23 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Soma-digger! 18.04.2005 16:41 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
BigHansa 18.04.2005 18:33 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
jako 18.04.2005 19:07 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
naitsirk 18.04.2005 18:39 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Bolsen 18.04.2005 18:53 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Willy Wonka 18.04.2005 19:11 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
BigHansa 18.04.2005 19:23 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
harald_ha 18.04.2005 19:57 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
jako 18.04.2005 21:12 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
GhostDog 18.04.2005 22:47 


 Forum liste  |  » Registrer deg her « 
 Logg Inn
 Brukernavn:
 Passord:
 Husk meg:
   
 Glemt passord?
Skriv inn brukernavn eller e-postadresse og du vil motta et nytt passord.

« bakover

^ til toppen ^

© skbrann.org 2001-2005
100% uoffisiell - 100% uavhengig - 100% brann
Om nettstedet og kontaktinfo
Dag nummer 1373 på nett

Hovedsiden | English

fremover »