Forfatter: GhostDog
Dato: 27.10.2004 14:19
Ikke noe med frekkhet å spørre min gode Øivind T. Mente at Kah hadde noen gode raid i sin tid, men var litt rask ute med å titulere ham som offansiv midtbanespiller. Så - glem det, han er nok ikke bedre enn noen av de som allerede er i stallen til Brann.
---A beer a day keeps the doctor away!---
|
|