Tilbake til hovedsiden
Nyheter
· hovedsiden
· mediablikket
· nyhetsarkiv
· feeds [+]
· spillerkabalen
· debatt [+]
Brann-snakk
Off Topic
Sesongen
· kampfakta & terminliste
· tabellen
· statistikk [+]
· månedens spiller
· brann 2
· tidligere sesonger
Klubben
· klubbfakta
· historien
· spillerne [+]
· brann stadion
· samlestats
Supporter
· billetter & info
· brannquiz
· mailinglister
· nystemten
Spesial
· royal league NY!
· tabelltipping
· bakgrunner
· bilder
· lenker
· visste du...
News in English
Robbie gets national recognition - Brann set for cup final! - Sæternes signs for Brann - Transfer round-up - Some stay, some come

[ English Section ]
Ett år siden
 · Alex på vei til Start
RSS Feed

 
  [ Brann | Off Topic | hjelp ]
 Nytt tema  |  Diskusjonsforside  |  Gå til tema  |  Søk  |  Logg Inn/Registrering   Forrige melding  |  Neste melding 
 Soma som kaptein.
Forfatter: Optimisten 
Dato:   31.10.2004 00:44

Mokkolotivet skrev:

>Ja, og har noen sett VG-børsen?
>Winters på førsteplass og Soma på andreplass.
>Winters og Kvisvik har begge 13 seriemål i år, 5 assist hver.
>Brann tok bronse, neste helg tar de gull i cupen, og Royal Leaue er nå et >faktum. Ja dere, det er lenge siden sist det var så artig å heie på Brann!
>Gratulerer folkens, og takk til Mjelde og spillerne!

>HEIA BRANN!

Jeg ønsker virkelig Soma som kaptein neste år.

Mjelde uttaler i nettavisen:

(http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article296560.ece)

"Soma svikter aldri. Ifølge trener Mons Ivar Mjelde har det gått veldig, veldig bra for den tidligere West Ham-spilleren denne sesongen. Soma har nemlig en styrke som få andre spillere i Norge har:
Han spiller nemlig ikke en eneste dårlig fotballkamp"

Sitat Soma i samme artikkel :

" Det er på ingen måte noen nedtur å spille for Brann. De har de beste supporterne i landet, og klubben er i ferd med å bygge seg veldig opp, og går i riktig retning"

Den eneste rette måten å vise at Soma er uvurderlig høyt ønsket i Bergen i mange år fremover, er å krone han til kaptein for Sk Brann i 2005 og fremover.

Soma har hatt en kjempesesong, og topper de fleste av landets spillerbørser.

Han har den nødvendige autoritet i spillergruppen til å ta kapteinrollen på strak arm.

 Svar på denne meldingen  |  Forum liste  |  Flat visning   Nyere tema  |  Eldre tema 

 Tema Forfatter  Dato
 Gratulerer Venner!!!  ny
BigHansa 30.10.2004 19:57 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
pekk 30.10.2004 20:13 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Per 30.10.2004 20:37 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
posemedsnopi 30.10.2004 20:47 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Shamrock 30.10.2004 20:54 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Santire 30.10.2004 20:52 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Ken Hasle 30.10.2004 21:01 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
GhostDog 30.10.2004 21:08 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
pekk 30.10.2004 21:29 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Hanzy 30.10.2004 22:17 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
mokkolotivet 30.10.2004 22:10 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
posemedsnopi 30.10.2004 22:48 
 Soma som kaptein.  ny
Optimisten 31.10.2004 00:44 
 Re: Soma som kaptein.  ny
branntilegdør 31.10.2004 14:59 
 Re: Soma som kaptein.  ny
Koffe 01.11.2004 10:57 
 Re: Soma som kaptein.  ny
SveinDale 01.11.2004 10:58 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Mynock 31.10.2004 14:38 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
erlend 31.10.2004 15:23 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Harg 01.11.2004 10:00 
 Re: Gratulerer Brann!!!  ny
Koffe 01.11.2004 11:03 


 Forum liste  |  » Registrer deg her « 
 Logg Inn
 Brukernavn:
 Passord:
 Husk meg:
   
 Glemt passord?
Skriv inn brukernavn eller e-postadresse og du vil motta et nytt passord.

« bakover

^ til toppen ^

© skbrann.org 2001-2004
100% uoffisiell - 100% uavhengig - 100% brann
Om nettstedet og kontaktinfo
Dag nummer 1205 på nett

Deutsch | English

fremover »