Forfatter: Koffe
Dato: 01.11.2004 11:03
Er kanskje litt treig når det gjelder Gratulasjoner, men jeg har ikke hatt tilgang til internett før nå så derfor litt sein.
Gratulerer til alle suportere som har støttet laget i tykt og tynt, og gratulerer til alle andre bergensere og. No har vi endelig (forhåpentligvis) fått et topplag som vil kjempe i toppen år etter år, og kanskje ta sølv eller gull neste år.
Men vi må ikkje glemme at dette hadde aldri skjedd hadde det ikkje vært for guttene på banen. Gratulerer til Brann, både spillere, trenere, bane-rydde-menn, sportslig leder, daglig leder. og alle sammen.
Håper på et par forsterkninger foran neste år, som kan være med på å skaffe oss en gullmedalje i serien og.
Norgesmestre 2004 - BRANN!!!!!!! :D
_________________________
Vi e berømte Brann fra Bergen
|
|