Forfatter: fiindus
Dato: 31.10.2004 01:12
He he. Tipper dere har diskutert dagens BT-side i BA, dvs. "bare tull". De hadde en herlig harselas med hvordan (Carews) tekstmeldinger ville sett ut hvis det var monsamjelden som sendte dem til lyn-trenerne.
|
|