|
|
[ Brann | Off Topic | hjelp ] |
|
Forfatter: SveinDale
Dato: 01.11.2004 12:16
Når er det kampoppsettet skulle være klart?
Sitter klar til å bestille turer... kjedlig å dra til Odense når Brann spiller mot Halmstad i Bergen...
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: BigHansa
Dato: 01.11.2004 12:24
De skal være klare i løpet av dagen, har ikke sett noe om det ennå.
******************************************
Synsing på Skbrann.org? Det skulle tatt seg ut
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: Drici
Dato: 01.11.2004 13:45
Satt og skippet gjennom kanallisten på canal digital-boksen i går, og fant, ikke bare én, men 2 Royal League-kanaler. Noen som vet om disse har enerett på RL?
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: Mynock
Dato: 01.11.2004 13:47
Hmmm. Her postes det i stereo...
Som eg sier i min egen tråd ser det ut som om VIF har fått klarhet rundt sin første kamp. VPN.no skriver i alle fall at VIF starter borte mot Esbjerg.
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: SveinDale
Dato: 01.11.2004 13:58
Klanen snakker om å chartre fly til Esbjerg, som de åpner mot borte.. De har tydligvis fått en oversikt.. Hvor? Alle mann på nett! Søk som bare det! Finn ut når og hvor!
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: SveinDale
Dato: 01.11.2004 14:30
Man ser da kamper live... samme hvem som sender... Når spiller brann hjemme og borte, og hvor de spiller borte når er mer interessant...
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: Drici
Dato: 01.11.2004 14:48
Ser seff helst kampene live, men det skorter helt klart på tid og penger ifm bortekampene. Det er dessuten bare plass til 4000 i Vestlandshallen, og noen av de billettene går nok til motstanderlaget.
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: posemedsnopi
Dato: 01.11.2004 15:19
Erik Thorstvedt er programleder for sendingene, veit ikkje om han skal kommentere også.
Fant kampprogrammet.... endelig.
http://www.tvnorge.no/programmer/rl/nyheter/1101790
Brann får det som de vil, med hjemmekamp i første kampen mot Halmstad.
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: pekk
Dato: 01.11.2004 15:21
Myten lever i beste velgående ser jeg...
Kampene skal altså spilles på Stadion, og ikke i Vestlandshallen. Det er kun i "nødstilfelle" at Vestlandshallen vil benyttes, dette blir vel uansett neppe aktuelt før februarkampene.
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: Mynock
Dato: 01.11.2004 15:27
Blir flott med Royal League-start på Stadion. Om Brann drar i land cupgullet har eg tro på masser av folk. Kanskje ikkje fullpakket, men vil tro et respektabelt antall bergensere tar turen for å hylle evetuelle cupmestere.
Og om det skulle gå på trynet til helgen er det jo fint med litt revansje så snart som mulig. Det er deilig at sesongen ikkje er over!
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: Ken Hasle
Dato: 01.11.2004 15:29
11.11 Rosenborg-Djurgården Malmø-Odense Brøndby-Tromsø
Esbjerg-Vålerenga Brann-Halmstad Gøteborg-København
20.11 Vålerenga-Rosenborg Halmstad-Malmø Tromsø-Gøteborg
05.12 Djurgården-Esbjerg Odense-Brann København-Brøndby
02.12 Esbjerg-Rosenborg Brann-Malmø Brøndby-Gøteborg
Djurgården-Vålerenga Odense-Halmstad Tromsø-København
12.02 Vålerenga-Djurgården Halmstad-Odense København-Tromsø
Rosenborg-Esbjerg Malmø-Brann Gøteborg-Brøndby
17.02 Rosenborg-Vålerenga*) Brann-Odense Brøndby-København
Esbjerg-Djurgården Malmø-Halmstad Gøteborg-Tromsø
*) om Rosenborg deltar i UEFA-cup, spilles Rosenborg-Vålerenga 20.02
24.02 Djurgården-Rosenborg*) Halmstad-Brann København-Gøteborg
Vålerenga-Esbjerg Odense-Malmø Tromsø-Brøndby
*) om Rosenborg deltar i UEFA-cup, spilles Djurgården-Rosenborg 27.02
De to beste lagene fra hver pulje i grunnspillet går videre til mellomspillet i Royal League. Kampdatoer i mellomspillet: 03.03, 10.03, 17.03, 14.04, 28.04, og 12.05. 2005. Finalen spilles torsdag 26.05.2005.
Tabloid........det ligner litt på mongoloid.....tenk litt på den......
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: pekk
Dato: 01.11.2004 15:32
Så bra ut dette programmet. Første kamp hjemme som vi ønsket oss, to hjemmekamper før jul... Gjør vi det bra de første kampene her kan det bli bra med bergensere i Malmö lørdagen den 12. februar. Odense er forøvrig også lørdagskamp, så rydd plass i kjølen for deilig rød pølse.
Melding redigert (01.11.2004 15:35)
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: den12mann
Dato: 01.11.2004 15:35
oversikt over kun Brann sine kamper:
11 nov brann - halmstad
2 des brann - malmø
5 des odense - brann
12 feb malmø - brann
17 feb brann - odense
24 feb halmstad - brann
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
Forfatter: Ken Hasle
Dato: 01.11.2004 15:45
Nå må du ikke glemme all den digge bajeren vi har her nede...
Fra Køben til Odense tar det ca 1,5 time med tog...
Fra Køben til Malmø 30 min....
Fra Køben til Halmstad 1,5 time tror jeg...
Tabloid........det ligner litt på mongoloid.....tenk litt på den......
|
|
Svar på denne meldingen
|
|
|