Tilbake til hovedsiden
Nyheter
· hovedsiden
· mediablikket
· nyhetsarkiv
· feeds [+]
· spillerkabalen
· debatt [+]
Brann-snakk
Off Topic
Sesongen
· kampfakta & terminliste
· tabellen
· statistikk [+]
· månedens spiller
· brann 2
· tidligere sesonger
Klubben
· klubbfakta
· historien
· spillerne [+]
· brann stadion
· samlestats
Supporter
· billetter & info
· brannquiz
· mailinglister
· nystemten
Spesial
· royal league NY!
· tabelltipping
· bakgrunner
· bilder
· lenker
· visste du...
News in English
Robbie gets national recognition - Brann set for cup final! - Sæternes signs for Brann - Transfer round-up - Some stay, some come

[ English Section ]
Sitatet
- Altså Bergen, vi kan jo ikke noe i denne byen. Vi får ikke til noen ting. Det er jo det som er problemet. Brann er et speilbilde av bergenssamfunnet. Og vi liker å ha det sånn.

Davy Wathnes konklusjon om Brann og Bergen.
RSS Feed

 
  [ Brann | Off Topic | hjelp ]
 Nytt tema  |  Diskusjonsforside  |  Gå til tema  |  Søk  |  Logg Inn/Registrering   Forrige melding  |  Neste melding 
 Re: Royal League program
Forfatter: Mynock 
Dato:   01.11.2004 15:27

Blir flott med Royal League-start på Stadion. Om Brann drar i land cupgullet har eg tro på masser av folk. Kanskje ikkje fullpakket, men vil tro et respektabelt antall bergensere tar turen for å hylle evetuelle cupmestere.

Og om det skulle gå på trynet til helgen er det jo fint med litt revansje så snart som mulig. Det er deilig at sesongen ikkje er over!

 Svar på denne meldingen  |  Forum liste  |  Flat visning   Nyere tema  |  Eldre tema 

 Tema Forfatter  Dato
 Royal League program  ny
SveinDale 01.11.2004 12:16 
 Re: Royal League program  ny
BigHansa 01.11.2004 12:24 
 Re: Royal League program  ny
Drici 01.11.2004 13:45 
 Re: Royal League program  ny
posemedsnopi 01.11.2004 14:12 
 Re: Royal League program  ny
Drici 01.11.2004 14:25 
 Re: Royal League program  ny
SveinDale 01.11.2004 14:30 
 Re: Royal League program  ny
Drici 01.11.2004 14:48 
 Re: Royal League program- her!  ny
posemedsnopi 01.11.2004 15:19 
 Eller her!  ny
Ken Hasle 01.11.2004 15:29 
 Re: Eller her!  ny
den12mann 01.11.2004 15:35 
 Re: Royal League program- her!...  ny
pekk 01.11.2004 15:32 
 Re: Royal League program- her!...  ny
Ken Hasle 01.11.2004 15:45 
 Re: Royal League program  ny
pekk 01.11.2004 15:21 
 Re: Royal League program  ny
Mynock 01.11.2004 15:27 
 Re: Royal League program  ny
Mynock 01.11.2004 13:47 
 Re: Royal League program  ny
SveinDale 01.11.2004 13:58 


 Forum liste  |  » Registrer deg her « 
 Logg Inn
 Brukernavn:
 Passord:
 Husk meg:
   
 Glemt passord?
Skriv inn brukernavn eller e-postadresse og du vil motta et nytt passord.

« bakover

^ til toppen ^

© skbrann.org 2001-2004
100% uoffisiell - 100% uavhengig - 100% brann
Om nettstedet og kontaktinfo
Dag nummer 1204 på nett

Deutsch | English

fremover »