|
|
[ Brann | Off Topic | hjelp ] |
|
Forfatter: Markopeter
Dato: 29.10.2004 16:58
- Det blir nok en overraskelse eller to i lagoppstillingen, sier Brann-trener Mons Ivar Mjelde før serieavslutningen på Åråsen.
Spent på hvem den eller disse blir. Holder et kort på Arve Walde og/eller Erlend Storesund.
Storesund kan demme bedre opp defensivt enn Kvisen på venstresiden, Walde kan vel både spille midtbane eller spiss. Om han tar plass på høyremidt eller helt framme avhenger muligens om Mons vil spille 4-4-2 eller 4-4-1-1. Hvis han fortsetter med å bruke Miller som leddet mellom midtbanen og fremme, (som jeg håper han gjør) tar i min fabling Walde høyre midtbaneplassen.
Dristig, men fullt mulig.
|
|
|
Markopeter |
29.10.2004 16:58 |
|
mokkolotivet |
29.10.2004 23:15 |
|
GhostDog |
29.10.2004 23:29 |
|
Elsker Brann |
29.10.2004 23:59 |
|
Digg Jan |
30.10.2004 00:40 |
|
|