Forfatter: GhostDog
Dato: 29.10.2004 23:29
Hvis han velger å spille med de to på kantene så vil hvertfall jeg bli overrasket. Ikke fordi jeg synes at de er dårlige, men fordi det står mye på spill og fallhøyden er ganske så stor hvis ikke Brann kommer til RL.
Gleder meg hvertfall til morgendagen - endelig en serieavsluttning med annen spenning enn om det blir direkte nedrykk eller kanskje kvalik som beste resultat.. Tenk, det kan bli en bronsemedalje i morgen...
---A beer a day keeps the doctor away!---
|
|